B2B   رزرواسیون آنلاین
B2C   رزرواسیون آنلاین

زبان

فارسی English
© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به هلدینگ گردشگری آوا گستر آینده می باشد.
طراحی و پیادسازی توسط تیم نرم‌افزاری نیاکام انجام شده است.

تماس با ما: +۹۸ (۲۱) ۴۳۹۰۳

باشگاه مشتریان

مشتریان شما منتظر هستند...

لویالتی مفهومیست که درهرکشور وفرهنگی در جهان مطرح و به معنای وفاداری به یک شخص، کشور، گروه و یا ملت می باشد. اهمیت این مفهوم زمانی مشخص می شود که اثبات شده هزینه ی ورود یک مشتری جدید به سیستم دوبرابر هزینه ی نگهداری و وفادار سازی یک مشتری قبلی سیستم است. البته کاربرد این مفهوم بسیار وسیع و در مورد اینکه وفاداری به چه چیزهایی را لویالتی می نامند نظرات متفاوت می باشد. اما در هر صورت هر کسب و کاری باید باشگاه مشتریان وفادار خود را در سریعترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از تک فرصت های بدست آمده در بازار رخنه شده ی اطراف خود، نهایت استفاده را ببرد.

البته راه اندازی باشگاه مشتریان کاربردی، ساده نیست و صرف خریدن یک نرم افزار باشگاه مشتریان کسب و کار شما به سمت مشتری مداری سوق پیدا نمی کند. شما قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان ابتدا باید عمیقا با مفاهیم مشتری مداری و احترام به مشتری آشنا شوید. بهره گیری از مشاورین کار کشته در این راه می تواند به شما کمک کند.

بعد از این مرحله انتخاب شرکتی است که باشگاه مشتریان شما را راه اندازی کند؟ آیا این شرکت ها فقط نرم افزار باشگاه مشتریان را به شما می فروشند یا شما را در مسیر برنامه وفاداری مشتری همراهی می کنند؟ و آیا ابزاری که برای این مهم استفاده می کنید، مناسب و کارامد خواهد بود ؟

ریشه کلمه لویالتی:

در مورد ریشه ی این کلمه، گفته شده که دارای ریشه فرانسوی و از فرانسوی قدیم”loial” نشات می گیرد،که loial هم از ریشه لاتین “legalis” برگرفته شده است. این کلمه اصیل لاتین عملا از ریشه”law” به معنای قانون الهام گرفته شده. پس اولین معنای کلمه لویالتی با قانون و قانونمندی در ارتباط است.

شاید دلیل اینکه کلمه لویالتی به معنای اتصال(ایجاد احساس تعلق) است به ریشه این کلمه باز میگردد.

تعریف لویالتی در کسب وکار:

لویالتی کلید طلایی موفقیت در کسب و کاردر عصر مدرن است. کلیدی که با ایجاد احساس ارزشمندی، مشتری را بر انگیخته می کند تا به عنوان مشتری ثابت به شما وفادار باشد وشما را انتخاب کند، و عملا در یک بحران اقتصادی، کسب و کار شما به یک برند تبدیل شود و در عین حال مشتریان از داشتن یک تجربه نو و لذت بخش مشعوف شوند.

برنامه های وفاداری با دو هدف اصلی در کسب و کار ها شروع می شوند:

هدف اول : کسب اطلاعات مربوط به عادات خرج کردن مشتریان و علایق آنها و مراقبت از آنها

هدف دوم : ترویج لویالتی در بین مشتریان برای اطمینان از وفادار بودن و حمایت از کسب وکار شما

امروزه مفهوم و ارزش این کلمه و مشاهده ی نشانه های تاثیر گذار این واژه در روحیه ی مشتریان و حس ارزشی که بعد از مشاهده ی این سیستم در چهره ی آنها پدیدار می شود در کنار رونق شگفت انگیز کسب و کارهایی که به این مهم روی آورده اند، این صنعت را در بالاترین رده جدول انتخاب های صاحبان مشاغل برای پیشرفت، قرارداده.

کارت باشگاه مشتریان وفادار گردشگری

کارتهای وفاداری گردشگری اغلب شامل ارائه مدلی از تخفیف برای محصولات خاص و یا تمام محصولات، می باشد و فقط برای دارندگان کارتهای گردشگری ، تنظیم شده است. که شخص می تواند با ارائه این کارتها در مجموعه های مختلف اعم از (پوشاک، رستوران، بیمه، خدمات دندانپزشکی، آرایشی و بهداشتی و ...) استفاده نماید.

با توجه به میزان خرید از این مجموعه میزان امتیاز یا اعتبار کارت شما تعیین می گردد. با این کار نه تنها در مشتری ایجاد انگیزه برای خرید مجدد نموده اید بلکه او را به مجموعه خویش وفادار ساخته اید.

مزایای استفاده از سیستم کارت امتیازی برای صاحبان کسب وکار:

  • ایجاد یک کارت با قابلیت اتصال به سیستم شتاب بانکی
  • افزایش فروش و جذب مشتریان جدید و بهره مندی از تبلیغ غیرمستقیم مشتریان وفادار
  • شناسایی مشتریان وفادار و فعال
  • امکان طراحی اختصاصی و چاپ کارت باشگاه مشتریان فروشگاه خود و تبلیغ برند برای مناسبتهای مختلف
  • نگهداری امتیاز مشتریان و استفاده از زیر ساختی معادل سیستم بانکداری الکترونیکی
  • ارائه بازارهای جدید در طول دوره فعالیت
  • ارائه سرویس های خدماتی از شرکت
  • با استفاده از امتیاز بالاتر برای محصولات مختلف ، میتوانید محصولات خود را افزایش و ارتقاء دهید.