B2B   رزرواسیون آنلاین
B2C   رزرواسیون آنلاین

زبان

فارسی English
© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به هلدینگ گردشگری آوا گستر آینده می باشد.
طراحی و پیادسازی توسط تیم نرم‌افزاری نیاکام انجام شده است.

تماس با ما: +۹۸ (۲۱) ۴۳۹۰۳

هتل ها

هتل های 4 ستاره

۳۰ تیر ۱۳۹۷

 

این هتلها نه تنها بايد کليه خدمات لازم را ارائه دهند بلکه بايد از خود هويتي داشته باشند . تأمين راحتي و آسودگي ميهمانان هدف اصلي کارکنان مي باشد ، ارائه رتبه چهار ستاره مستلزم داشتن بعضي و نه همه موارد زير مي باشد : اتاق و فضاي سبز ، طراحي ساختمان بصورت خاص و جالب ، هال ورودي لوکس، مبلمان بسيار خوب ، فضاهاي عمومي ، آثار هنري ، کيفيت بالاي فرش و گل تازه ، چشم انداز محيط طبيعي و فوق العاده ، فضاي مناسب و دکوراسيون جذاب براي پذيرش ، تجهيزات عالي رستوران و غذاهاي متنوع ، داراي تلويزيون و دکوراسيون عالي و تزئين شده با کارهاي هنري ، داراي تشک راحت و پتوي اضافه و تخت هاي بزرگ و معمولي، سرويس دهي بصورت دو مرتبه در روز به اتاق ها ، حمام بسيار تميز با صابون وسايل آرايش و حوله ، جعبه کمک هاي اوليه ، آيينه مناسب جهت اصلاح و آرايش، سيستم خشک کن دست ، در اختيار قرار دادن لباسهاي راحت به ميهمانان ، سيستم روشنايي هوشمند در حمام و اتاق خواب و ساير امکانات مثل حمل و نقل ، روزنامه رايگان و ...

 

 

مطالب مرتبط